(Reuters) - Restaurant Brands International Inc , formed out of Burger King's takeover of Canadian coffee and doughnut chain Tim Hortons last year, reported a net loss in its first quarterly results after the merger.
Restaurant Brands posted a net loss attributable to shareholders of $514.2 million, or $2.52 per share, for the fourth quarter ended Dec 31.
The company reported total revenue of $416.3 million.
U.S. fast-food chain Burger King bought Tim Hortons for C$12.64 billion last August, creating the world's third-largest fast-food restaurant group.
(Reporting by Solarina Ho in Toronto and Sneha Banerjee in Bengaluru; Editing by Simon Jennings)
Relacionados
- Desestima Corte queja contra tres artículos de Ley de Sanciones del DF
- El PP urge al Gobierno a reforzar las sanciones para las cadenas que infrinjan el horario infantil en televisión
- Un cantante y viceministros rusos, en la nueva lista de sanciones de la UE
- Rusia promete una respuesta a las nuevas sanciones de la Unión Europea
- La UE incluye a tres altos cargos del Ministerio de Defensa ruso en la lista de sanciones