BERLIN (Reuters) - Germany's BMW said on Friday sales of its core luxury-car brand rose 6.1 percent in September, powered by demand in Europe, Asia and North America.
Deliveries increased to 167,584 passenger cars and sport-utility vehicles, from 158,017 a year earlier, Munich-based BMW (BMW.XE)said, outselling German rivals Audi
Nine-month sales were up 9.1 percent to 1.32 million autos. Group deliveries, including the Mini and Rolls-Royce brands, rose 6.5 percent in the first three quarters to a record 1.53 million vehicles.
(Reporting by Andreas Cremer; Editing by Maria Sheahan)
Relacionados
- Lagarde advierte que hay un 40 por ciento de riesgo de recesión en la eurozona
- Draghi advierte a los países de la eurozona que "sin reformas, no puede haber recuperación"
- Economía/Macro.- Draghi advierte a los países de la eurozona que "sin reformas, no puede haber recuperación"
- ¿Un colapso energético en Alemania? Francia advierte de que su sistema está al borde del desastre
- 'Podemos Araba' advierte de que no permitirá que "paracaidistas" le utilicen como "plataforma"