(Reuters) - Tiffany & Co reported a 13 percent rise in quarterly sales as the company's increasing focus on lower-priced jewelry attracted customers in the United States, its biggest market.
Net profit rose to $125.6 million, or 97 cents per share, in the first quarter ended April 30 from $83.6 million, or 65 cents per share, a year earlier.
Total net sales rose to $1 billion from $895.5 million.
Sales in the Americas rose 8 percent to $439 million.
(Reporting by Devika Krishna Kumar in Bangalore; Editing by Kirti Pandey)
Relacionados
- Unicef C-LM celebra el sábado 31 de mayo en Talavera de la Reina la I Carrera nocturna solidaria 'Gotas para Niger'
- El barril de la OPEP para su carrera alcista y cae levemente a 106,18 dólares
- Las fuerzas armadas presentan en madrid la primera carrera cívico-militar con fines benéficos
- Unos 3.000 militares y civiles correrán en la I Carrera Solidaria 'Corre con todas tus Fuerzas'
- Espaillat suma más apoyos en su carrera por un escaño en el Congreso de EE.UU.