NEW YORK (Reuters) - The decline in U.S. sales of carbonated soft drinks accelerated in 2013, according to a leading beverage industry newsletter.
Total sales volume fell 3 percent in 2013 to 8.9 billion cases, the ninth straight year of decline, according to Beverage Digest. That compares with declines of 1.2 percent in 2012 and 1 percent in 2011.
By company, Coca-Cola Co
(Reporting by Phil Wahba in New York; Editing by David Gregorio)
Relacionados
- Fiscalía pide 8 años de inhabilitación por prevaricación para el jefe de Control de Residuos de la Junta de CyL
- El Ayuntamiento de Benalmádena acusa a la Junta de mentir sobre la ampliación del puerto y recurrirá
- Junta Rectora del Parque Natural de Cabo de Gata aborda este martes situación del BIC del Cortijo del Fraile
- La Junta ahorró 155,56 millones en 2012 con el Plan de Racionalización del Gasto
- Junta abre este martes el plazo de solicitud de ayudas para el plan de impulso a la construcción sostenible