(Reuters) - McDonald's Corp on Monday reported a bigger-than-expected drop in comparable global sales at established restaurants for February, with competition and bad weather battering U.S. sales.
The world's biggest restaurant chain by revenue said worldwide sales at restaurants open at least 13 months fell 0.3 percent last month. That was below analysts' average estimate for a fall of 0.1 percent, according to Consensus Metrix.
(Reporting by Phil Wahba in New York; Additional reporting by Lisa Baertlein; Editing by Jeffrey Benkoe in Los Angeles)
Relacionados
- Valcárcel aboga por incrementar el presupuesto destinado al programa de 'Garantía Juvenil' para la creación de empleo
- Andalucía explora alianzas con operadores y consultores turísticos para incrementar su cuota de mercado alemán
- El Gobierno ha firmado acuerdos con 30 empresas de España para incrementar la presencia de las mujeres en comités de dirección
- (video) el sepla urge a iberia a incrementar rutas y renovar flota para recuperar el liderazgo en latinoamérica
- El grupo de agencias TSS prevé incrementar los pasajeros alemanes y polacos hacia Andalucía hasta un 11%